ja już nie rozumiem o czym mówicie
LPG - czy założyłbyś jeszcze raz?
Zwiń
X
-
Wedlug instrukcji jak masz LPG to przeglady robisz co 15 tys. kmZamieszczone przez szkodaja już nie rozumiem o czym mówicieZamieszczone przez rezonznaczy się przeglądy co 15kkm, a nie 30kkm bo to wychodzi taniej? ALbo w 1,6 koniecznie trzeba co 15kkm? :shock:Zamieszczone przez patrykLbzdura jest wyciagac zmiany oleju do 30 tys. km, tak jak to zaleca aso w przypadku braku lpg
ja mam lpg i wymiany oleju co 15 tys., i tak samo powinno byc bez instalacji, bo co ma piernik do wiatraka?
Komentarz
-
-
patrykL, przecież sam pisałeś o "wyciąganiu przeglądów do 30kkm", a robisz co 15kkm bo niby lepiej. nie wiem pod jakim względem ma to być lepsze.Zamieszczone przez patrykLCytat:
ja już nie rozumiem o czym mówicie
najgorsze, ze ja tez nieLPG czy całego samochodu? Ja miałem 15kkm LPG i robiłem, Octę wg QG1 i też robiłem - wypadało co 27-28kkm. Więc co drugi przegląd LPG wypadał przegląd Octy. Jest to jednak tańszy i mniej czasochłonny wariant niż wszystkie przeglądy co 15kkm.Zamieszczone przez baca10Wedlug instrukcji jak masz LPG to przeglady robisz co 15 tys. km
Komentarz
-
-
Który silnik z O2 najlepiej znosi LPG, przeczytałem cały wątek i nie znalazłem takiej odpowiedzi. Szukam auta do 36-38k bez kosztów instalacji LPG, rocznik po 2006. Wiem, że w B6 jest to nie opłacalne, bo albo silniki źle znoszą LPG albo instalacja kosztuje krocie. Jak to wygląda w Octavii?
Komentarz
-
-
No właśnie czytasz o tym silniku - 1.6i (BSE)...Zamieszczone przez natashKtóry silnik z O2 najlepiej znosi LPG, przeczytałem cały wątek i nie znalazłem takiej odpowiedzi. Szukam auta do 36-38k bez kosztów instalacji LPG, rocznik po 2006. Wiem, że w B6 jest to nie opłacalne, bo albo silniki źle znoszą LPG albo instalacja kosztuje krocie. Jak to wygląda w Octavii?
Komentarz
-
-
zestaw startowy od maciejka wylądował
Załączone plikisaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
myślałem, że taka butla, która wchodzi "w koło" jest standardowej, zawsze tej samej wielkości...Zamieszczone przez vince123zalezy jaka masz butel :lol:
nie, ten tajemniczy Pentosin od maciejkaZamieszczone przez vince123szkoda, motul :?: :?:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
No ale B6 z motorem 1.6i 8V (nie wiem jaki to ma symbol w Pasku) jest praktycznie nieosiagalny na rynku wtórnym... :-( Siakieś 1.6FSI z początku produkcji się trafiają, ale klasycznych 1.6i 8V ze świecą szukać...Zamieszczone przez szkodachyba zalezy w jakim silniku, bo ten akurat (BSE) jest identycznyZamieszczone przez natashw B6 jest to nie opłacalne
PS: ja w piątek jadę na Toruńską gadać o instalce do swojej kolubryny... Troszkę się "boję", bo na LPG oszczędzę raptem 250-300zł/m-c i będę wtedy "musiał" Tojtojką troszkę pojeździć (żeby sie inwestycja zwróciła), a to niekoniecznie może mi się podobać... :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
tak jak napislem, uwazam, ze lepiej z tego wzgledu, ze silnik 1.6 BSE to konstrukcja leciwa bo niespelna 20-to letnia i zmiany oleju co 30 tys. km to zabojstwo i bezsensowna oszczednoscpatrykL, przecież sam pisałeś o "wyciąganiu przeglądów do 30kkm", a robisz co 15kkm bo niby lepiej. nie wiem pod jakim względem ma to być lepsze.
Komentarz
-
-
akurat uważam, że w BSE to w ogóle nie trzeba wymieniać olejuZamieszczone przez patrykLtak jak napislem, uwazam, ze lepiej z tego wzgledu, ze silnik 1.6 BSE to konstrukcja leciwa bo niespelna 20-to letnia i zmiany oleju co 30 tys. km to zabojstwo i bezsensowna oszczednoscpatrykL, przecież sam pisałeś o "wyciąganiu przeglądów do 30kkm", a robisz co 15kkm bo niby lepiej. nie wiem pod jakim względem ma to być lepsze.
a pojedzie i na mineralu spokojnie właśnie ze względu na starość konstrukcji, nie ma się co z tym silnikiem tak pieprzyć i akurat tutaj można pozwolić sobie na odrobinę luzu
co nie zmienia faktu, że u nas olej będzie zmieniany co 15kkm przy LPG :szeroki_usmiech
przypomnij sobie Kolego jakie oleje były w użyciu, kiedy ten silnik wchodził :lol:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
ale ja wlasnie wcale nie twierdze, ze olej do tego silnika musi byc super nowoczesny i drogi. mam na mysli tylko to, ze powinien byc zmieniany duzo czesciej niz 30 tys. kmakurat uważam, że w BSE to w ogóle nie trzeba wymieniać oleju
a pojedzie i na mineralu spokojnie właśnie ze względu na starość konstrukcji, nie ma się co z tym silnikiem tak pieprzyć i akurat tutaj można pozwolić sobie na odrobinę luzu
Komentarz
-
-
Do FSI też można, ale jest to ekonomicznie nieuzasadnione... lub przynajmniej bardzo mocno dyskusyjne...Zamieszczone przez szkodado FSI nie możnaZamieszczone przez natash1.6 MPI a 1.6 FSI, czy do tego drugiego motoru można zamontować też LPG, czy jest to ryzykowne/nie opłacalne?
z O2 1,6 MPI
Komentarz
-
-
Miałem opla 1.6i + lpg obecnie użytkuję megane 1,4 16v + lpg.
Czekam na tura 1.6 z lpg.
Niezniszczalnych, super oszczędnych diesli z lat 90tych (Merc-VW) już nie produkują .
Lpg 2,49zł ON- 5,03zł pozostałe koszty LPG-ON karzdy zna. :shock:
Jak to mówią wybór należy do ciebie
Zwolenników ON Pozdrawiam :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
Zawsze na TAK
Komentarz
-
-
w którym topiku chciałbyś otrzymać odpowiedź :?:Zamieszczone przez natashDo zagazowania 1.6 MPI. Czy jeszcze jakiś inny silnik wchodzi w rachubę? Czy są różne wersje silników MPI, chodzi mi o oznaczenia literowe, które są bardziej, a które mniej wadliwe/awaryjne?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Gaz tylko do kuchenek gazowych!
Takie jest moje zdanie. Miałem 3 auta z dobrymi instalacjami a później 3 diesle, OII to mój 4diesel i powiedziałem sobie - nigdy więcej gazu!
Jeśli ktoś kiedyś wymyśli silnik tylko do spalania LPG i technologicznie opracowany pod to paliwo to i owszem. Na dzień dzisiejszy każda instalacja to ingerencja w silnik opracowany pod całkiem inne zasilanie. To nie może działać dobrze...
Oczywiście wszystko IMHO
O2 skradziona - szukam nowej
Komentarz
-
-
Mówimy o tankowaniu do pełna ale jak ma się tankowanie do pełna benzyny w tym silniku a tankowanie gazu do pełna względem ilości przejechanych km.Zamieszczone przez AdamBszkoda, w OII pewnie wchodzi 55 litrów butla w "koło", więc 45l tankujesz do pełna minimum.
Ile na pełnym zbiorniku benzyny przejeżdżacie a ile na pełnym zbiorniku gazu?
Myślałem o 1.2 TSI do Octavii ale rozważam też opcję doposażonego Toura II z "niby" gratisową instalacją LPG (choć jak liczyłem to cena FL Mint z 1.2 TSI podobna mi wyszła jak doposażyłem Toura, PS. dziwi mnie, że do jednego i drugiego nie ma w cenniku dołożenia haka do przyczepki ale chyba to nie problem przy zmawianiu)
Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz